maandag 23 november 2009

Mission Accomplished

Voilà, tis binnen.
Het doel is gehaald (3e in M25 en er waren 4 tickets).

Een eerste korte reactie:

- Zwemmen: super goed gevoel. Onmiddellijk goed weg en constant een goed gevoel. De tijd was niet super, maar goed, ik lag al 4e in mijn age group.

- Fietsen: heel zwaar parcours eigenlijk. Er stond heel veel wind, zodat het echt op de power was. Ik had constant een goed gevoel en na de 1e doorkomst lag ik blijkbaar al 1e en kon die voorsprong dan rustig uitbreiden. De laatste 30km deed ik iets rustiger aan en verloor hier wel enkele minuten, maar zo kon ik relatief fris aan het lopen beginnen.

- Lopen: eerste ronde had ik een heel goed gevoel. Ik liep zonder forceren een mooi ritme. Daarna echter begon ik het enorm lastig te krijgen. De vele hellingen (die me normaal zouden moeten liggen) en de droogte zorgen voor 2 heel zware laatste ronden. Maar toen ik halverwege de laatste ronde hoorde, dat ik normaal sowieso mijn ticket beet had, gaf dat toch wat ademruimte.
Ik moet er de tijden nog eens op nakijken, maar iedereen sprak hier van een hele zware marathon. Maar goed, geen excuses, mijn marathon was niet goed. Punt.

Maar goed, het doel is bereikt en zo sluit ik mijn seizoen toch mooi af.

Hierbij dan ook een hele dikke merci aan:

- alle vrienden, familie en supporters die mij gevolgd hebben
- mijn sponsors! een dikke merci om mij het ganse jaar te steunen
- mijn ouders en mijn zusje en Vic in het verre Argentinië
- Jurgen, voor onze super samenwerking !
- uiteraard Sara voor haar onvoorwaardelijke steun!!

En nu ga ik wat decompenseren :)

ciao
t

15 opmerkingen:

Unknown zei

Tim,
Alle respect voor deze fantastische prestatie.
Absolute top!
Proficiat met deze IronMan en met je ticket voor Hawaï.
You're the best!
De groeten aan Sara en tot zaterdag.
Piet

Anoniem zei

Hoi Tim, Proficiat Ironman! Je heb het volgens mij perfect gedaan! De droogte... tja 't is niet voor niets dat daar alleen maar saguaro's staan! Veel rust toegewenst. Groeten Stefan Desmet

Kris Vanhuyse zei

Heel dikke proficiat!

Unknown zei

Fantastisch en meer dan verdiend ! En 3,27 op een marathon in die omstandigheden zou ik zeker niet slecht noemen.

Geniet van de triomf !

Nick

Jan De Vilder en Trui Vandepitte zei

Dag Tim

't Was maar een kort nachtje voor ons. We hebben gevolgd tot aan de aankomst. Vooral het laatste uur was bibberen en beven en wat heen en weer lopen in huis. We weten wat je er allemaal voor doet en voor laat. Je bent een echte Ironman. Neem nu de nodige rust om de batterijen terug op te laden. Nog een formidabele proficiat, ook voor Sara en je ma en pa. Als we kunnen zijn we er volgend jaar bij. Behouden thuiskomst. Jan en Trui

Bert zei

Woehà,
spannende momenten om via Facebook & Ironmalive met je pa, Oli & Tyler te tracken...
Van harte proficiat!!

Anoniem zei

't Was een korte maar historische nacht ! Kona 2010 is een feit!

proficiat!

Liselot, Tyler, Amélie & ..

Anoniem zei

Hi Tim,

Ik had al in colère mijn computer toegesmeten om half 1 deze nacht omdat ik je van plaats 1 naar 3 zag duiken tijdens de marathon. Super dat je er toch bij bent volgend jaar! Dat wordt genieten, en als coach kan dit qua voorbeeld wel tellen natuurlijk!!! Hartelijk PROFICIAT van Virginie en mezelf.
Luc

Anoniem zei

Hey Tim,

R E S P E C T!!!

Ticket dubbel en dik verdiend.

Greetzzzzzzzzzzz.

Mark,Sigrid en Caro.

Anoniem zei

Dikke proficiat! Heel knap gedaan!!
Annemie

Unknown zei

Goed hoor Tim...geniet nu maar lang voor Hawai aan uw voordeur staat..je hebt het super verdiend
ciao uit Lanzarote
Stefaan

filip lasoen zei

Dikke proficiat Tim, sta me toe er inspiratie en motivatie in te vinden om er volgend jaar voor te gaan in Frankfurt!
Groeten Filip SMO Team

Anoniem zei

Hey Tim,

dit is inderdaad gene kattepis...
Veel respect voor wat je hier gepresteerd hebt. Je toont hier naast je fysieke kwaliteiten ook je mentale kracht ( je moet het maar doen om 3 IM af te werken in 1 seizoen).
Geniet van je welverdiende rust.

Bart

peter leuwers zei

Sterke prestatie man, proficiat!

Hans, Maud, Bruno en Nicolas zei

hey Tim,
Bruno weet van deze morgen wat zijn peter ginder uitgespookt heeft en hij zei dat hij ook al veel "aylonmaans" heeft gedaan. Je kent hem, hé. Ik heb hem ook gevraagd of hij volgend jaar een weekje meewil naar Hawai om te gaan supporteren. "ja maar alleen als we met het vliegtuig gaan" !:-)
Nog een keer een dikke proficiat met de megaprestatie en tot binnenkort.

groetjes

Hans, Maud, Bruno en Nicolas