zaterdag 26 januari 2008

Kleine update voor de wedstrijd

Morgen is het zover. Dan start ik samen met ongeveer 4000 collega's op de marathon.
We ( Sara en ikzelf ) zijn hier sinds donderdag avond en het eerste wat ons opviel was: wat een chaos. Dit niet alleen in het verkeer ( we waren blij dat we zelf niet moesten rijden :) ), maar ook op alle straten, pleinen, souks,.... Gedurende 2 dagen hebben we genoten van de sfeer, van de parken, van de pleinen en van de kleine straatjes, maar hebben we ook veel gerust. Het valt altijd op dat je pas moe blijkt te zijn als je een echt rustmoment in bouwt. Nu, vermoeid zal ik alleszins niet aan de start komen.
Chaos is er trouwens allicht ook morgen tijdens de wedstrijd te verwachten. Op de vraag waar de start was, was het antwoord: aan die poort ergens. Een overzicht van het parcours kreeg ik wel, tenminste als ik een ruwe tekening met hier en daar een straatnaam voldoende vond. Nu ik ga het me niet aan mijn hart laten komen. We zien wel waar het schip strandt. Sowieso zal mijn vochtinname enorm belangrijk zijn. Op het startuur (8u30) is het nog relatief fris, maar de temperaturen stijgen snel tot 25°C.
Zo, nu nog wat koolhydraten stapelen en een goede nachtrust en we gaan ervoor.
Ik ga trouwens ook een beetje lopen voor Driesse, pasgeboren zoontje van Jurgen en Ilse. En daarnaast uiteraard voor Sara, dit om haar verjaardag van vandaag hopelijk nog wat in de verf te zetten. Alle verjaardagen vallen trouwens samen. Naast de mijne van enkele weken terug, is het morgen ook de beurt aan mijn moeder.
tot morgen....

Geen opmerkingen: