zaterdag 6 september 2008

Prodac goes Brazil

Deze week stond uiteraard in het teken van de Zwintriathlon.
En het was zeker een succes. Ondanks de sterke wind, vielen er heel wat persoonlijke records. Dit zowel van mijn individuele atleten, als van de Ironmanagers. Altijd leuk (vooral voor hen, maar ook leuk om ze allemaal 'content' te zien aan de finish).
Voor heel wat atleten loopt het triatlonseizoen nu op zijn einde.
Voor enkele Hawaï- en Florida-gangers breken nu echter nog zware weken aan. Maar daarover later meer.

Ook toch nog even terugkomen op de hele knappe wedstrijd van Michael Dewilde. Heel sterk gefietst en als 2e gewisseld. Ook zijn loopnummer mocht er zijn!!!

####

Zoals de titel al aangeeft staat volgende week in het teken van Half Ironman Brazil. In Penha, Santa Catarina, gaat Mark van Prodac van start in zijn eerste Halve Ironman. Ik heb de eer hem hier volledig naar toe te begeleiden.

Vorig jaar startte Mark samen met zijn collega's met een loopprogramma, waarbij ik hem begeleidde naar de marathon van New York.
Daarna besliste hij dat hij wou blijven sporten, maar dat triatlon een leuke uitdaging wou zijn. Hij leerde zwemmen, startte met fietsen en deed al enkele kwarttriatlons. Volgende week volgt dan dus het hoofddoel van dit jaar.

####

Het wordt dus uiteraard een lange vlucht, maar eigenlijk vind ik dit niet zo erg. Ik hou mij bezig met lezen, planningen maken, evalueren en dergelijke.
Net als Gordo Byrn op zijn website, maak ik ook voor mezelf elk jaar een evaluatie van mezelf. Misschien post ik hier wel enkele zaken.

ciao
t

Geen opmerkingen: