donderdag 18 september 2008

Penha 70.3, Marathon IFF en Trail Côte d'Opale

Zo, het weekend zit er op.
De halve Ironman in Penha werd een mooi succes. De strandstart in het zwemmen was vrij pittig en ook het zeezwemmen was niet van de poes.
Op de fiets waren er grote banen, maar een lange brug die 10x moest beklommen worden, maakte toch wel wat verschil.
Na het fietsen, wachtte ik Mark op en zo liepen we samen de halve marathon. Na een goede eerste 11km werd de opeenstapeling van hellingen en warmte toch zwaar voor hem.
Maar hij beet knap door en werd zo een Half Ironman!!
Met 5u43 deed hij het schitterend.

Van niets op 10maanden naar een marathon en dan 10 maanden later een halve triathlon: faut le faire!!

Mooie prestatie Mark! Prodac mag terecht trots zijn op jou.

####

Wie ook trots mag zijn, zijn Bert en Kris, die het er in de Flanders Field Marathon heel knap vanaf brachten, ondanks de pittige wind. Verslagjes hiervan op hun blog komen er allicht aan. Ik plaats de links dan online!!

Beiden hebben nu een rustperiode, waarbij Bert in hun nieuwe huis aan de slag mag.

####

Om eens iets anders te doen, trokken Anouk en Mario afgelopen weekend naar Pas-de-Calais, waar de Trail Côte d'Opale plaatsvond. Bergop, bergaf, zand en natte voeten, zorgden voor veel plezier, wat afzien en een ideale trainingsprikkel. Wordt vervolgd zeiden ze me...

####

Ikzelf heb afgelopen week wel wat tijd gehad om analyses te maken. Eens ik wat meer tijd heb, zal ik deze ook hier posten.

ook wat foto's komen eraan

ciao
t

Geen opmerkingen: