maandag 7 april 2008

Seizoen komt op gang


Foto van deze week is voor ons hotel in Mallorca. Terwijl ik een briefing geef voor de training, kijkt Tyler nog wat peinzend voor zich uit.
####
Terwijl op Ironman-gebied de wedstrijden al enige tijd bezig zijn (zij het dan wel op iets exotischer oorden) begint bij ons na de paasvakantie het seizoen ook echt. Heel wat atleten trokken op stage in de paasvakantie en willen nu zichzelf testen in de eerste wedstrijden.
Ik had het geluk om nog een weekje te trainen onder de Portugese zon, samen met de Veldemannekes en we kwamen ook Michael Dewilde tegen. Van ideale trainingspartners gesproken.
De basis ligt er, dus nu gaan we specifiek werken naar onze eerste grote doelen. Voor mij persoonlijk zijn dat de 2 halve Ironmans die ik gepland heb: Niederbronn (25/5) en UK (15/6).
Nu zaterdag start ik in Oostende, voor wat een zware trainingsdag moet worden.
De week erop volgt Powerman Horst, dan zal ik onmiddellijk weten waar ik sta. Een eerste test tegen het grote geweld moet duidelijk maken welke punten nog moeten bijgeschaafd worden.
####
Ondertussen trouwens weeral een druk sportweekend gehad in het buitenland: Joerie Vansteelant wint zijn eerste GrandPrix in Frankrijk, Peter Croes wordt 5e in de World Cup en in Australiƫ lapt Patrick Vernay er nog maar een overwinning bij!!!
En dat allemaal op de dag dat Volderke ons allemaal liet genieten in ware Flandrien-stijl.
ciao
t

Geen opmerkingen: