vrijdag 11 april 2008

Rustige week

Hoi
na een rustige week zijn we klaar voor wat intensiteit.
Foto van deze week is trouwens van de marathon in Terneuzen (waar ik haasde voor Olli4). Mogelijk kan hetzelfde scenario zich morgen herhalen: we starten namelijk alle 2 in de duatlon in Oostende. Met zijn 5-20-5 belooft het een snelle wedstrijd te worden. Benieuwd hoe ik hierop reageer na een rustige week.
In de namiddag start ik ook in de triatlon. vooral om er een zware trainingsdag van te maken, maar ook om te kijken hoe ik me voel met vermoeidheid in de benen.

Ik ben alvast tevreden over het zwemmen, waar mijn watergevoel toch wel toeneemt. Nu nog ontspannen blijven morgen en vooral op de stijl letten: tijd is bijkomstig.
Ik zal trouwens goed opgejaagd worden morgen. In de tijdrittriatlon (iedereen start om de 30") word ik gevolgd door Tomas Mannaert en Mario Appermans en nog wat later door fameuze toppers als Rutger De Cloedt (topzwemmer), Wout Moreel en Marc Pollet. Maar aangezien het een tijdritformule is, is het toch ieder voor zich.
We zijn benieuwd...

ciao
t

Geen opmerkingen: