vrijdag 14 maart 2008

Off we go

Morgen is het zover. Dan staat de eerste clubstage op het programma: een fietsstage op Mallorca.
Hoe het daar allemaal verloopt, kan je op deze blog (hopelijk) volgen. Ik probeer alvast een regelmatige update te doen.
Het doel van de stage is vele rustige fietskilometers te doen, en daarnaast enkele lichte loop- en zwemtrainigen.
Wie allicht ook wel zijn blog zal onderhouden is Bert.

####

Deze week nog deftig getraind.
Ik ben tevreden over het zwemmen. Ik begin toch wat meer watergevoel te krijgen. Het zwemmen met mensen die ongeveer van hetzelfde niveau zijn, werpt toch zijn vruchten af. We blijven natuurlijk trainen..

Gisteren ook een rustig ritje gedaan met Bart en Joerie. Ik reed op mijn tijdritfiets, om zo ook eens mijn positie te laten beoordelen. 1 kleine wijziging kan voor nog wat extra verbetering zorgen, dus ook hier weten we weer waaraan gewerkt.

####

Ondertussen zijn de Telenet-sporters goed gelanceerd. Een eerste nieuwsbrief met wat tips en trics krijgen ze volgende week. Het is niet alleen kwestie van de mensen te motiveren, ze moeten ook gemotiveerd blijven. Maar we voelen nu al duidelijk dat de groepsdynamiek aanwezig is, dus dat zal wel loslopen!!

wordt hier dus vervolgd

ciao
t

Geen opmerkingen: