donderdag 21 februari 2008

Telenet sport!!!

Dinsdag is er de startmeeting voor het nieuwe project: Telenet sport!
Na een inleiding zal ik met alle kandidaten een inleidend gesprek kunnen voeren. Het is hier vooral de bedoeling te peilen naar doelstelling, sportieve achtergrond, tijdsmogelijkheden, sociale aspecten (in groep sporten of alleen), eventuele blessures,...

Bij Telenet was er al enkele jaren een sportdag waarbij fun voornamelijk voorop stond. Na de team building van vorig jaar ontstond het idee om verder te werken naar een sportief doel.

Een subliem sportief doel werd gevonden met de Escape from Alcatraz Team Relay. In 2008 zullen 2 teams van 3 personen Telenet kunnen vertegenwoordigen.
Telenet wil het aanbod echter veel ruimer maken. Door uit te gaan van een brede basis (voor elk niveau dus een haalbare maar uitdagende doelstelling) wordt dus toegewerkte naar dit ultieme doel.
Zo zijn er mensen die Start to Run doen, kan er opgebouwd worden naar de 20km van Brussel en is er ook de stadsloop in Mechelen.
Voor wie toch wil verder gaan in het trio-triatlon gebeuren, kan verder trainen voor de Businesss Triatlon in Mechelen.

Een schitterend project dus, waar ik graag mijn schouders onder zet. Samen met de interne steun van Telenet, zal ik verantwoordelijk zijn voor de begeleiding: opmaak schema's, groepstrainingen, advies en tips zowel tijdens de trainingen als online.

Ik hou jullie hiervan op de hoogte!!

Geen opmerkingen: