donderdag 28 februari 2008

Evenwicht zoeken

Gisterenavond gaf ik in Gent Meeting Center een clinic over rompstabilisatie en buikspieren. Eerst wat theorie en daarna ook een praktijkgedeelte. Het was niet alleen plezant, ik hoop ook dat iedereen er wat aan gehad heeft.
Zoals je in de titel al kan lezen draait alles rond evenwicht. Maar meer hierover in een volgende post: dan geef ik een samenvatting mee wat ik allemaal vertelde gisteravond.

####

Daarnaast is het deze week ook druk, dus is het voor mezelf ook zoeken naar een evenwicht om alles af te werken. Maar alles valt wel op zijn pootjes.

Afgelopen weekend was er de marathon in Sevilla. 6 Ironmanagers stonden er aan de start. 2 debutanten en 4 die graag wat sneller dan voorheen wilden lopen. Sevilla is een mooie stad (zeker het historisch centrum), alleen jammer dat het gedeelte van Expo '92 volledig aan zijn lot overgelaten is.
Zaterdag was er even paniek: regen viel met bakken uit de lucht. Voor de briefing deed ik dus een gedeeltelijke parcoursverkenning in de gietende regen.
Gelukkig was het op wedstrijddag droog en was ook de temperatuur ideaal. Neem daar nog een vlakke marathon bij en de omstandigheden waren ideaal. Ikzelf kon met mijn plooi-huurfietsje het parcours afdweilen en mijn atleten zoveel mogelijk aanmoedigen en tips geven.
Leuke resultaten waren het gevolg:

Gaƫtan: van 3u14 naar 3u09
Tom: debuut in 3u15' !!!
Steven: ondanks sleutelbeenbreuk enkele maanden terug van 3u40 naar 3u28
Bart: van 4u naar 3u32
Dick: van 3u56 naar 3u49
Frank: debuut in 3u58

Iedereen content dus en na een druk maar plezant weekend stonden we weer in Belgiƫ
Verslag van Frank kan je hier lezen.

#####

Dinsdag stond dan de startmeeting bij Telenet gepland.
Heel wat enthousiaste mensen waren aanwezig en willen er invliegen.
Aan mij nu dus om deze mensen te begeleiden en te blijven motiveren!!!

Back to work!

Geen opmerkingen: