dinsdag 19 februari 2008

Startfeest


Foto van deze week is er eentje van het startfeest van de Ironmanagers. Afgelopen zaterdag is het officiƫle startschot gegeven van het seizoen 2008. Ik mocht er onder andere de sportieve planning voorstellen. Met Ironman Florida is het hoofddoel alleszins niet van de minste!!
Veel blije gezichten en vooral veel goesting om er in te vliegen, samen met een goede maaltijd in Gent Meeting Center (merci Kurt) zorgden voor een geslaagde avond.
De volgende morgen voegden we de daad bij het woord en deden we een hele mooie fietsroute. Heel afwisselend parcours, waarbij iedereen op zijn niveau een ideale training kon afwerken. En dat onder een stralend zonnetje!!!
#####
De eerste grote clubactiviteit staat ook voor de deur, want vrijdag vertrek ik samen met enkele marathonmannen richting Sevilla. Daar lopen ze zondag de stadsmarathon. Ik probeer van ginder uit wel een update te geven. Ikzelf loop er uiteraard niet, enkel coachen zal volstaan voor dit weekend.
####
Afgelopen weekend mooie prestaties genoteerd trouwens. Naast heel wat van mijn eigen atleten die een geslaagde test deden in de 27km van Watervliet, liep Gert Van Poucke naar een knappe 5e plaats in Lokeren. Mooie come back. Kjell Vanmelkebeke (nochtans heel zijn seizoen toegewerkt naar deze wedstrijd) moest wegens ziekte jammer genoeg afzeggen!! :)
David Stevens werd 3e op het BK 3000m indoor. Eveneens heel mooi.
#####
Zaterdag werd het trouwens een drukke dag voor mij. Naast het clubfeest was er immers ook een clinic in samenwerking met Atena voor de Provincie Vlaams-Brabant. 'Hoe zet ik een recreatiesporter op weg?' was de titel. Een vrij heterogene groep kregen we voor ons, elk met zijn eigen doelstellingen, maar we konden de mensen toch wat wijzer maken!
De laatste tijd moet ik meer en meer voor een groep staan en het woord voeren, en begin dit ook wel leuk te vinden eigenlijk. Leuke ervaring!
Zo, vanavond gaan we het Prodac-project in een definitieve plooi leggen en daarna onze zwemkilometers gaan afleggen.
Wordt vervolgd...
ciao
t

Geen opmerkingen: