donderdag 2 augustus 2007

Een week later

We zijn ondertussen een goede week later. De kneuzingen genezen traag. Lopen en fietsen lukt, ondanks licht zeurende pijn. Zwemmen lukt nog niet, mocht ik gisteren avond vaststellen. Ik bekijk het nog steeds dag per dag en trainings-technisch kunnen we de trainingen omschrijven als: bezig blijven. Specifiek werken zit er niet in. Maar goed, we zien wel over een goede 2 weken.
Ondertussen nadert voor heel wat atleten het einde van het seizoen. De Zwintriatlon staat op het programma binnen 2 weken en daarna gaan een groot deel van mijn atleten nog een marathon afwerken. In Kasterlee en Firenze staan er alleszins een aantal aan de start.
Er is ondertussen ook nog een nieuw project: Telenet heeft mij, via Escape Events (een hele toffe organisatie) gevraagd om een aantal kaderleden te coachen naar een sportieve happening toe! Ik had al een aantal intake gesprekken en deze mensen zijn zeer gemotiveerd. Indien deze topmensen het goede voorbeeld kunnen tonen, zullen ongetwijfeld ook de werknemers aangezet worden tot sporten (bewegen, zoals je wilt). Wordt ongetwijfeld vervolgd!

Geen opmerkingen: