woensdag 15 augustus 2007

Planning in de war

Na een goed trainingsweekend is mijn planning wat in de war.
Laat ons postief beginnen: het weekend verliep heel goed. Op vrijdag nog een goede fietstraining op en rond de Berendries, op zaterdag een leuke fietstraining met de club en op zondag de zwemmarathon Damme-Brugge. Mijn 1u03 (ondanks wat problemen met mijn brilletje) is geruststellend na een trouw op zaterdag. Ik sloot het weekend af met een goed gevoel en de goesting om er nog eens 2 weken goed in te vliegen voor Gerardmer. Ook mijn atleten deden het goed. Zowel in de Sterke Peer als in Damme-Brugge positieve signalen!!
Op maandag echter ging het mis: ik geraakte betrokken in een auto ongeluk. Het kan natuurlijk altijd slechter. Mijn auto is om zeep en mijn borst- en scheenbeen hebben rake klappen gekregen. Maar ik hou me positief: het kon dus veel erger. Richting Gerardmer wordt het nu vooral dag per dag bekijken wat mogelijk is. Zwemmen is sowieso enige dagen (hopelijk wordt dit niet weken) onmogelijk. Ook lopen is nog niet mogelijk. Vandaag ging ik een goede 2u fietsen met Stijn Veldeman om te kijken hoe mijn borstbeen reageerde. Soepel rijden lukt, zij het met wat pijn, maar dat is toch al positief.
Dag per dag dus. We zullen zien waar we stranden. De wedstrijd van komende zaterdag is sowieso geschrapt. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen!! Keep going.

Geen opmerkingen: