woensdag 8 augustus 2007

Wat een weekend!

Dit weekend was voor de meeste van de 1e lichting Ironmanagers het moment van de waarheid. De grote doelstelling van 2007 was immers de Marc Herremans Classic. De meeste brachten het er heel goed vanaf. Heel wat verslagjes kan je nalezen op www.ironmanagers2008.be, net als de resultaten.
Als coach was ik heel blij met de resultaten van alle atleten. Die eerste Half Ironman is toch een hele prestatie!
Aangezien ik op zondag dus in Antwerpen als coach aan de slag was, besloot ik op zaterdag de kwarttriatlon in Berlare mee te doen als test richting Gerardmer. Die test was positief: het zwemmen was ok. Na een tumultueus begin kwam ik goed in mijn ritme en kon als 20e op mijn fiets springen. Dat fietsen ging me heel goed af. Ik had een goed gevoel en kon dan ook samen met Tomas Mannaert en Thijs Vanhee de kloof op de achtervolgende groep dichtrijden. Het lopen was matig. Ik kon een heel hoog ritme niet aanhouden, maar met het oog op Gerardmer is dit niet echt een probleem. Het resultaat was een 4e stek.
Nu blijven trainen. Op zondag Damme-Brugge. We zijn benieuwd...

Geen opmerkingen: