dinsdag 5 oktober 2010

Rustdag

Na een mooi gevuld weekendje met in de 3 sporten een leuke training, nam ik op maandag een rustdag. Dit was sowieso ingepland, maar kwam zeker goed uit omdat ik een hele slechte nacht gehad had, met wat oorpijn en een opkomende verkoudheid.
Op de rustdag een aantal mooie dingen bezocht op het eiland en vooral gerust!!

Michiel en Stefaan gingen wat zwemmen en lopen.

Ondertussen zijn we dinsdag en heb ik een goede nacht achter de rug. Het ziet er wel naar uit dat ik 100% zal zijn tegen zaterdag. Vanmorgen een relax loopje en straks registratie, opnieuw rusten en dan is er in de vooravond de landenparade!!!

Roos en papa zijn ook al onderweg naar hier en Mario en Ariane vertrekken morgen! Dat wordt hier nogal een supportersclan !!

Ik probeer ook de volgende dagen nog wat te vertellen, vanuit het steeds drukker wordende Kona !!

ciao
t

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hey Tim 1769 - alle succes toegewenst. rust goed uit om er ontspannen tegenaan te vliegen. roland

Lore zei

Tof, die landenparade. Post maar eens een fotootje, wil dat wel eens zien :-)
't Amusement nog!

Stijn DR zei

En dan zijn er nog alle supporters die zaterdag gekluisterd aan hun scherm zullen zitten. Ik ben er zeker van dat je een gans leger achter je hebt staan. You can do it Tim, GOGOGO!!!

Randal zei

Hi Tim,

Leuk om je blog te lezen. En door de foto's komen de herinneringen aan 2x Hawaii (wel als supporter he) terug. Geniet nog maar een paar dagen en zeker zaterdag !

Ik volg alles live mee, succes !!!!

groetjes,
Randal