dinsdag 25 november 2008

SMO


Het valt al op deze site te lezen: ik begeleid sinds enkele weken een aantal atleten van het SMO-triathon team uit Eeklo!

Naast mijn bezigheden als coach van Ironmanagers (dit blijft!!) en van een aantal individuele atleten, bereid ik nu dus een aantal atleten uit het SMO-top team voor op het nieuwe seizoen. Het zijn stuk voor stuk ambitieuze atleten, die elk hun eigen weg gaan, maar die toch telkens zorgen voor een mooie team prestatie.
1 mei staat alvast in de agenda's genoteerd!
Over het verder programma van de atleten hebben we het later nog, maar zondag deden we alvast en leuke training in de Blaarmeersen. Wat techniek, coördinatie en kracht stonden op het menu, en de beentjes zijn de dagen erna wel wat stijf!!

Ik kijk er alvast naar uit om verder samen te werken met deze groep. Het belangrijkste voor mij blijft (net als bij Ironmanagers) dat het om een groep plezante mensen gaat, die met veel plezier een doel vooropstelt en er dan ook 100% voor gaat. Wordt dus vervolgd...

Geen opmerkingen: