maandag 25 augustus 2008

Mr T en Damme - Brugge

Een druk weekend ligt alweer achter ons.
En we hebben ervan genoten.

Het weekend werd goed ingezet. Na de schitterende prestatie van de 4x100m-meisjes, toonden de 4x400m-mannen dat ze hun plaats meer dan verdienden.
De apotheose kwam natuurlijk van Tia Hellebaut. Prachtig. En de nuchterheid waarmee Tia en Wim hiermee omgaan is van wereldklasse!!

Toch ook even melden dat de prachtprestatie van Tim Maeyens soms wat te weinig in de verf gezet wordt. Een schitterende prestatie, die soms wat vergeten wordt!!

####

In Gent vond dit weekend de Mr T triatlon plaats. SMO pakte de eerste twee plaatsen weg, terwijl enkele Ironmanagers het er heel goed vanaf brachten. Op de site van BeWa mag je wel wat foto's verwachten.

Met een andere delegatie zakten we af naar Damme-Brugge voor de 4km zwemjogging.
Winnaar werd hier net als vorig jaar Nick Marchand uit Blankenberge. Ik heb al enkele keren de eer gehad naast hem te mogen zwemmen in het Noordzeebad :)
Ikzelf bracht het er ook goed vanaf. Ik had vooraf gehoopt om onder het 1u te duiken (vorig jaar 1u03'03"), maar blijkbaar was het tegenwind.
Ik startte vrij goed en moest na enkele honderden meters vaststellen dat er een groepje weg was. Ik kon het gat toezwemmen en zo even op adem komen. Lang duurde dit niet, want het tempo lag hoog!! Ik probeerde mijn ritme te behouden (met als enige nadeel dat je totaal niet weet waar je ligt) en kon op het einde nog wat versnellen.
Met het verdict was ik meer dan tevreden: 57'36" (officieus, want nog geen officiële uitslag) en ze telden mij ergens tussen de 12e en 14e plaats. Super tevreden dus.

De andere Ironmanagers deden het ook goed, en kwamen vooral veel frisser uit het water dan vorig jaar!!

####

Op vrijdag al was er de duatlon in Halle. Mathieu deed het er voortreffelijk. Zijn verslagje vind je hier.

Joerie kwam, zag en overwin in de Powerman in Weyer. Weeral 7minuten voorsprong. Indrukwekkend!!

Daarnaast ook een hele knappe prestatie van Loïc die 12e werd in Ironman Canada.

Allemaal een dikke proficiat.

####

Voilà, nu nog een verkenning van het parcours van de Zwintriatlon en de week is opnieuw gelanceerd!!

ciao
t

Geen opmerkingen: