dinsdag 4 september 2007

Week van de waarheid

Morgen staat voor vele atleten de Zwintriatlon op het programma. Zo ook voor heel wat van mijn atleten. Voor sommigen de afsluiter van hun triatlonseizoen. Voor een aantal anderen dan weer een vergelijkingspunt met vorig jaar. Ik ben benieuwd. Benieuwd naar de tijden, maar vooral ook naar de manier waarop de atleten deze kwart afwerken. In vergelijking met een jaar geleden hebben ze allemaal toch heel wat meer basis gekregen. Daarnaast ben ik ook benieuwd wat de grote clash tussen Luc en Rutger zal brengen. Luc krijgt er alleszins de gelegenheid om zijn fietsen (die zeker verbeterd is) grondig te testen. Het zal een mooie strijd worden.
Enkele dagen later is het dan aan mezelf om voor de laatste keer dit seizoen het beste uit mezelf te halen. Afgelopen weekend zwom ik nog eens 2km en hakte dan ook meteen de knoop door. Ik neem dus deel in Gerardmer. We zien wel waar we uitkomen. Het kan alle kanten uit...

Geen opmerkingen: