dinsdag 28 september 2010

Eerste zwemmeke in het aquarium

De eerste volledige dag in Kona zit er bijna op.
Vanmorgen stond een eerste zwemtraining op het menu en dat viel goed mee. Toch wel wat golven, maar zalig zwemmen met zo'n zicht!
ik kon nog vrij rustig zwemmen, want nog niet zoveel volk, maar toen ik gedaan had, kwam er ineens heel wat bekend volk toe.
Luke McKenzie, Craig Alexander, Rasmus Henning, Dirk Bockel, Matthias Hecht, Julie Dibens en nog een paar toppers hadden blijkbaar afgesproken om samen hun zwemmeke te doen.
morgen leg ik mij in hun voeten :)

Later op de dag dan nog een deel van het fietsparcours verkend en de fiets nog even binnen gedaan zodat die perfect op punt stond. Ginder botste ik op Marino en Rik Valcke (zijn coach). Al even bekend volk, maar daar kunnen we wel al eens een babbeltje mee doen hé.

Voor de rest wordt het hier vooral aanpassen aan de warmte en aan tijdsverschil, maar dat lijkt hier wel te lukken.

en via internet en skype kunnen we ook wat werken, dus we vervelen ons zeker niet!

het belangrijkste voor mij is vooral om nu veel te rusten, zeker ook mentaal. De laatste weken waren super druk met ook een aantal nieuwe projecten en uiteraard de trainingen. Het is sowieso niet altijd simpel om hier een evenwicht in te vinden, dus doet het wel eens deugd om enkel op werken, trainen, eten en rusten te moeten denken!!

Mijn focus hier is dan ook: genieten van het nu!!!

hopelijk doen jullie dat ook!

ciao
t

Geen opmerkingen: