maandag 17 mei 2010

Nieuwe website!


Omdat stilstaan achteruit gaan is, was het tijd voor een nieuwe look van de website. Neem dus gerust een kijkje op www.timecoach.be !!!

Ondertussen werd er ook wat getraind natuurlijk. En ook al een wedstrijdje gedaan. Terwijl heel wat atleten in Geel heel sterk voor de dag kwamen en een weekje later Seneffe onveilig maakten, kwam ik zelf aan de start in Busschütten. Op een kwart triatlon (dat was alweer even geleden) kwam ik nog wat power te kort op de fiets, maar dit was een leuke test voor wat nog komen moet.

Enkele dagen later trok ik met de familie naar de Mt Ventoux. Na een leuke beklimming met mijn vader (die zijn droom werkelijkheid zag worden) ,ging ik zelf ook nog eens voluit (1u22). Goede test noemen ze dat.
De dag erna wou ik hem toch eens oplopen ook. Een goede prikkel voor de Norseman bracht me na 1u56 boven. Na nog een prachtig ritje in de Gorges de la Nesque, kan ik alleen maar beamen dat het een schitterend streek is!

Komend weekend staat er de Ironman van Lanzarote op het menu! Ik kijk uit naar wat de mannen ginds gaan presteren!!

ciao
t

Geen opmerkingen: