vrijdag 7 december 2007

Bibberen

Normaal moest hier een stukje komen over de schitterende Bibbertriatlon waaraan ik zondag zou deelnemen. Een virus heeft er echter anders over beslist. Zoals allicht velen ben ik een 4-tal dagen buiten strijd geweest. Niet slapen en niet eten is nu ook niet echt de ideale voorbereiding voor zo'n evenement hé. Vandaar dus de verstandige beslissing om het zware werk aan anderen over te laten. Na dit weekend zullen we dan weten wie Loïc en mezelf opvolgen. Ook Luc Van Lierde doet mee trouwens, net terug van Lanzarote.
######
Ik was hier deze week trouwens aan het bladeren in de Italiaanse Runner's World die ik in Firenze mee kreeg. Uiteraard snap ik er niet alles van, maar de natuurfoto's mogen er best zijn. Daarnaast viel er mij een artikeltje op over beats per minute. Liedjes dus met een bepaald aantal bpm, die dus kunnen gebruikt worden voor tempo stukken of voor lange duurlopen, afhankelijk van het ritme dus. Dit kan zowel voor fietsen als lopen. Ik train nu niet echt veel met de iPod, maar af en toe gebeurt het toch eens.
Die nummers zijn wel eens interessant om zo, ondersteund door een goede beat op het ideale ritme, een mooi tempo in te zetten. Status Quo heeft zo'n liedje.
Trouwens, mochten er hier lezers zijn, die zelf zo'n ideaal liedje hebben, mogen ze dat altijd posten onder de Comments. Kan altijd interessant zijn

Geen opmerkingen: