vrijdag 18 september 2009

Najaarswedstrijden

Het is een drukke periode!! De laatste wedstrijden zijn in aantocht, er wordt volop gepiekt naar het laatste doel en dat terwijl andere atleten hun seizoen afsluiten en al vooruit kijken naar volgend jaar!

Als ik even terug kijk naar vorige weken, dan was de Zwin weeral een enorm succes!! Het blijft een wedstrijd waarbij zowel topper als recreant aan bod komen, en waarvoor een extra dagje verlof graag genomen wordt!

Op zaterdag trok ik dan met Olli, Serge en Jeroen naar Gerardmer. Voor mij na 3 weken opbouwe een eerste testje, voor Olli en Serge een tussenstap naar hun Ironman en voor Jeroen een eerste kennismaking. En wat voor één!! Met zijn 1900 hoogtemeters voor 93km fietsen hadden we iets langer genot van ons inschrijvingsgeld! Maar het was zeker de moeite waard, deze wedstrijd blijft een aanrader! Met een 19e plaats was ik trouwens zeer tevreden, vooral het lopen gaf een heel goed gevoel. Ook de anderen deden het meer dan voortreffelijk, dus het weekend was goed ingezet!!

Enkele uren na de wedstrijd zat ik alweer in de auto om nog een uurtje of 2 te bollen richting Zofingen! Daar vond op zondag het hoofddoel van het jaar plaats voor Joerie. Eerste kennismaking met deze heroïsche wedstrijd en al onmiddellijk iedereen naar huis rijden en lopen! Een parcoursrecord verbeteren met 9' en de 2e op 16' plaatsen is enorm, veel meer woorden kan ik daar niet aan toevoegen.
Heel blij dat de planning klopte en dat hij kon tonen hoe sterk hij was!!

Nu geniet ook hij van wat welverdiende rust!!

Stilletjes aan komt ook Hawaii heel dichtbij. Mijn 4 poulains Dominic, Olli en Stijn en Stefaan zijn er meer dan ooit klaar voor, dus we kijken er naar uit!!

Morgen staat er nog Mr Sleepy op het programma. Een halve triatlon georganiseerd door ons Ironmanagers, waarbij de clou is dat de alteten aan Ironman - intensiteit moeten presteren! Ze beloven prachtig weer, dus dat zit alvast goed!!

Zelf ben ik ook een versnelling hoger geschakeld en zo kon ik gisteren nog eens op de piste lopen samen met Kjell, Gert en Simon. Het 'old days'-gevoel was de max, en de training zal zeker zijn effect niet missen!

Train ze en tot binnenkort
t

Geen opmerkingen: