dinsdag 21 augustus 2012

Ondertussen augustus!

Deze update heeft veel te lang op zich te laten wachten.
Een wedstrijdverslag van Frankfurt was op zijn plaats geweest, maar wat valt er te zeggen van een wedstrijd waar je de dag voordien ziek wordt?
Na een super intense ervaring in Klagenfurt met de Ironmanagers trok ik richting Frankfurt.  Leek me een goede timing en ik wou nog wel eens deelnemen aan een wedstrijd met veel ambiance.
Dat draaide echter wel wat anders uit: gietende regen en een virale infectie zorgden voor 3,8km zwem-fun (52'52) en 100km bike fun, daarna was het over en out.  Rustig binnenrijden en de marathon uitlopen, kwestie van niet op te geven.
9u48 is met die weersomstandigheden en zo'n body misschien nog wel een mooie prestatie ?  :)

Soit, de reis erna maakte eigenlijk alles goed.  2 weken Ijsland (we eerst nog een super koorts nacht, maar daarna was ik weer 100%) zorgde voor veel fysieke fun (zalige trekking) en ook veel mentale rust.  De perfecte combinatie na drukke maanden.  We hebben er alvast van genoten.

Ondertussen waren mijn atleten alweer volop bezig met de Ironmans in Zürich en UK en werken we verder naar het einde van het seizoen, maar daar lees je alles over op de site van PeakLevel

Half augustus stond dan nog een weekje bergen op het programma met Climbing Managers.  Gedurende een 8-tal maanden mocht ik dit tiental fysiek klaarstomen.  De organisatie deed het technische aspect en zo trokken we richting Mont Blanc.  Een fantastische week met super enthousiaste mensen.  De kennismaking met alpinisme was voor mij persoonlijk heel plezant!
Daarnaast was er ook het feit dat ik daar niet de eindverantwoordelijke was en zo alles van langs de zijlijn kon meevolgen.  Vele situaties waren herkenbaar en dus heel boeiend om volgen voor mij!

Nu blijven we even thuis om dan Joerie te steunen in Zofingen.  Voor mezelf ga ik wat meer lopen, omdat ik hier momenteel de meeste fun in heb.
De planning voor 2013 wordt ondertussen verder ingevuld en zo kijken we alweer vooruit!




Geen opmerkingen: