vrijdag 19 februari 2010

Verkennen

Ik had deze periode in mijn agenda aangestipt om de stages van maart te verkennen. Zoals al eerder bericht, richt ik samen met Flowtrack een individuele stage in te Empuriabrava en een week later een stage met de Ironmangers (samen met een groep van Go Fit) met de Toerist in Benicasim.
Vooraf leek het me perfect om alle ritten goed voor te bereiden in een aangename temperatuur (zeker gezien onze strenge winter).
Nu valt dat toch licht tegen. Verkennen doen we wel. Maar dat zonnetje is toch nog wat ver te zoeken. Gelukkig zal dit tegen maart wel al heel wat beter zijn.

De routes zijn op beide plaatsen dik in orde, zodat ik met veel plezier vooruit kijk naar de beide stages.
De inschrijvingen zijn heel vlot binnen gelopen, dus dat wordt alvast plezant!!

Indien de internetaansluiting het hier toelaat, zal ik ook wat foto's posten!

ciao
t

Geen opmerkingen: